Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

Χρήστο Βασιλόπουλο : «Έχω συνευρεθεί με τρεις γυναίκες ταυτόχρονα»



Είχε προκαλέσει αίσθηση με τις δηλώσεις του ότι είχε αισθανθεί ερωτική έλξη για άνδρα... Και προκαλεί για ακόμα μια φορά μιλώντας για τις σεξουαλικές του περιπτύξεις.



Όπως αποκάλυψε ο Χρήστος Βασιλόπουλος έχει συνευρεθεί ερωτικά με τρεις γυναίκες ταυτόχρονα και ευελπιστεί ότι σύντομα θα βρεθεί και σε σπίτι που γίνονται όργια.

Μιλώντας στο περιοδικό ΕΓΩ, είπε:
«Για μένα, δεν υπάρχει όριο στο σεξ. Οτιδήποτε και να σκεφθεί το ανθρώπινο μυαλό εκτός από την παιδεραστία, μπορεί να γίνει και να είναι ωραίο. Από το να έχεις πολλούς ερωτικούς συντρόφους ταυτόχρονα ή οτιδήποτε άλλο. Αυτή είναι η μαγεία του σεξ. Δεν υπάρχει όριο.

Όσο για το με πόσες γυναίκες έχει συνευρεθεί ταυτόχρονα, απάντησε:
«Δεν έχω κάνει τρελό όργιο. Έχω συνευρεθεί με τρεις γυναίκες ταυτόχρονα. Οπότε τα πάντα είναι προς εξερεύνηση. Δεν έχω πάει σε σπίτι που γίνονται όργια. Αλλά πιστεύω πως θα γίνει και αυτό. Βρίσκομαι στην κατάλληλη πόλη».


Πηγή : newsbeast.gr