Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

Tulisa Contostavlos: Μου αρέσει πολύ το φαγητό!


Η ελληνικής καταγωγής κριτής του X Factor που σκανδάλισε την κοινή γνώμη με το sex tape που την εκτόξευσε στο νούμερο ένα της λίστας του FHM με τις πιο σέξι γυναίκες του πλανήτη.


Η Τουλίσα δεν είναι σούπερ μόντελ, ούτε έχει σώμα αψεγάδιαστο.

Παρόλα αυτά, είναι από τις πιο επιθυμητές γυναίκες του πλανήτη αποδεικνύοντας ότι οι άνδρες δεν προτιμούν το ανορεξικό πρότυπο των περιοδικών αλλά τις "ζουμερές" όπως η ίδια χαρακτηρίζει τον εαυτό της παρουσίες.

"Τρώω τα πάντα.

Μου αρέσει πάρα πολύ το φαγητό.

Για αυτά που τρώω έχω καλό σώμα αλλά είμαι ζουμερή.

Δεν έχω κάνει ποτέ γυμναστική.

Μου αρέσει πολύ που έχω στήθος και δεν είμαι skinny.

Εξάλλου δεν είναι κάτι που θέλω", αποκαλύπτει η Tulisa.

H 23χρονη που εθεάθη σε τουριστικό θέρετρο της Ισπανίας φορούσε στην παραλία ένα ριγέ ασπρόμαυρο μπικίνι που τόνιζε τις καμπύλες της, μεγάλους κρίκους σκουλαρίκια και είχε πιασμένα τα μαλλιά της.